Wednesday 13 February 2008

Tujuan Blog ini

Blog ini beracuan kepada aturan-aturan yang berada di milis Karanganyar-kebumen.

Aturan Milis :

Milis Karanganyar-Kebumen, tempat orang-orang Karanganyar - Kebumen dan sekitarnya saling gendu-gendu rasa, tukar menukar informasi, sharing pengalaman dan mempererat tali persaudaraan. Anda bebas mengemukakan pendapat dari permasalahan serius, santai, kirim informasi, atau guyon.

Warga Karanganyar, Kebumen, Gombong, Sruweng, Karangggayam, Sempor, Puring, Ayah, Petanahan, Karangbolong, Adimulyo, Pejagoan, Kutowinangun, Prembun, Buluspesantren, Ambal, Karangsambung, Wadaslintang, Butuh, Kutoarjo, Tambak, Nusawungu, Sumpyuh, Buntu, Banyumas dan orang-orang yang berbahasa ngapak-ngapak boleh bergabung di Milis ini.

Dengan motto : "MANGAN ORA MANGAN ANGGER KUMPUL, GUYUB RUKUN AGAWE SANTOSA" mari kita ikut berpartisipasi sekecil apapun membangun kampung kita dan negara.

DILARANG KERAS MEMPOSTING : IKLAN, FITNAH, P O R N O, RASISME, SPAM

Milis Karanganyar-kebumen sudah dibentuk sejak tahun 2003 kalau tidak salah dan pada saat tulisan ini diketik milis tersebut beranggotakan 172 orang di moderasi oleh Kang Anung Haryono. Melihat perkembangan tersebut maka timbulah inisiatif untuk membuat satu blog khusus seputar milis tersebut.

Terbesit setelah Kopi darat 3 Februari 2008 di rumahnya kang Haris yang dihadiri oleh beberapa anggota diantaranya:
  1. Kang Haris Subesar [tuan rumah]
  2. Pak'de Marsikin
  3. Kang Sahri R(blm ketemu linknya)
  4. Kang Sugiyo
  5. Kang Umbul Narmadi
  6. Yu Rima(Belum ketemu linknya)
  7. Kang Prianto (blm ketemu linknya)


Aturan Blog:

Bebas tapi sopan serta mengacu kepada aturan-atura milis.

Diperbolehkan untuk kopi paste semua artikel yang ada dalam blog ini tanpa harus meminta ijin dahulu asalkan selalu memberikan tautan kepada http://karanganyarkebumen.blogspot.com/

Blog ini dipublikasi untuk umum dan Bagi anggota milis yang ingin berpartisipasi dalam memposting melalui blog ini atau yang ingin menjadi administrator silahkan menghubungi kang Umbul Narmadi.

Utawa angger sing kepengin posting ning bebeh repot kirimna bae bahan sing garep dhi posting meng emaile : karanganyar.kebumen[at]gmail.com.

Harapannya semoga degan adanya komunitas blog ini, bisa menjadi sarana untuk semakin mempererat hubungan persaudaraan antar anggota dan bisa mengangkat harkat dan martabat orang-orang kebumen khususnya dan masyarakat indonesia pada umumnya.

3 comments:

Anonymoussaid...

Ya wis pokoke beres lah...
Ajah kelalen mampir nggonku ya

[Kang Arie - Never Ending Ngapack]

Oke...

Anonymoussaid...

SEDULUR SEDULUR BANYUMAS-CILACAP-KEBUMEN-PURBALINGGA-BANJARNEGARA ….KOMUNITas NGAPAK JAYA... INFO KIYE KANG…..PULSA MURAH-PULSA MURAH

BUKAN MLM, BUKAN MONEY GAMES……………..

SEDULUR BANYUMAS-CILACAP SING PADA KEPINGIN BISA NGISI HP DEWEK TUR BISA NGISI HP NE SAPA BAE, YA HP NE BAPAKE, BIYUNGE, TANGGANE, POKOKE SAPA BAE NGONOH KENA DISEN, ULIH ULIH BAEI..AYUH PADA KUMPUL NANG www.klikdimensi.com HP NE RIKA KUE NGKO DIPROGRAM MULTI OPERATOR PULSA ELEKTRIK. LHA BAR DIPROGRAM KARI NAMBAH SALDO DADI BAR DISENI SALDO, HP NE RIKA KUE WES KENA NGGO NGISENI PULSANE DEWEK, YA PULSA NE TANGGANE MBARANG. SINGKATE WES BISA DODOLAN PULSALAH. KIYE SERVER PULSA GONE WONGE DHEWEK. DADI ORA USAH PADA RAGU2 ANU NGGONE WONG NGAPAK, MURAH PISAN MANING. DARI PADA MELU SING ADOH2 ORA NGGENAH, IYA NEK TEMENAN LHA NEK DILOMBO AREP SAMBAT MARING SAPA? NEK KIYA JAMINAN 10000% NEK NGLOMBO GAMPANG DI BRENGKOLANG BAE RAME2 WONG SE KABUPATEN…..!! Salam kangen kanggo kanca2 alumnus uny/ugm/uin/umy/uad/upn tahun 2003. Kepriwe HIMACITANE Tambah maju mbokan????

TERUS MANING KIYE UTAMANE:

1. KREDIBEL/ KENA DIPERCAYALAH.

2. REGANE MURAH.

3. ENTUK WEBSITE NGGO PROMOSI MBARANG KANG…

4. BISA INFEST MODAL BAGI HASIL 5% - 7% PER BULAN

5. IKUT PROGRAM MOTOR PROMO. MOTOR KREDIT HARGA CASH
INFO LEBIH LANJUT CONTAQ ADMIN BISA KE YM ID dimensi_pulsa

Anonymoussaid...

Assalamualaikum warahmatullah
hmm... kpriwe kabare karang anyar-sidoagung-sruweng.., :D aku tak melu lah.. komunitase. oh ya.. owner2 warnet2 rental komp sing nang karang anyar deneng rung pada keton nang kene yah....h

 
© Copyright by Milis Karanganyar Kebumen  |  Template by Blogspot tutorial